.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری: فیلمی ساختند تا بگویند پیامبر اهل کشتار است
امام جمعه موقت ساری: فیلمی ساختند تا بگویند پیامبر اهل کشتار است

شمال نيوز : امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه سنت پیامبر مدارا کردن است، گفت: فیلمی ساختند تا بگویند پیامبر جنگ‌طلب و اهل کشتار است، اما سفارش پیامبر مدارا کردن با همسایه، اقوام، همکار و... است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع)، اظهار داشت: سنت پروردگار رازداری است و سوال این است که ما در زندگی روزانه خود تا چه اندازه از این سنت بهره می‌بریم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اگر چشم چیزی دید و اگر گوش چیزی شنید تا چه اندازه رازدار هستیم، ادامه داد: ما چه میزان به فرموده پروردگار عمل می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه خداوند ستارالعیوب است، گفت: ما تا چه اندازه عیب‌های دیگران را می‌پوشانیم.

وی با بیان اینکه در این ایام صهیونیسم و آمریکا مشغول خدشه‌دار کردن ساحت پیامبر(ص) است، متذکر شد: دست به دست هم داده‌اند تا به ساحت پیامبر خاتم جسارت کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه سنت پیامبر مدارا کردن است، تصریح کرد: فیلمی ساختند تا بگویند پیامبر جنگ‌طلب و اهل کشتار است، اما سفارش پیامبر مدارا کردن با همسایه، اقوام، همکار و ... است.

امام جمعه موقت ساری در پایان با بیان اینکه 22 سال بر پیامبر جفا کردند، اذعان داشت: سنت امامان معصوم صبر در مقابل مشکلات است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.